Firma Iw-Bud Iwona Tomaszewska Biuro Consultingowe istnieje od 2017 roku.
Oferuję usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych.
Długoletnie doświadczenie na stanowisku Głównego Księgowego w Spółdzielni Mieszkaniowej oraz jednostce budżetowej.
Posiadam Certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych nr 49897/2011 (24.03.2011r.) wydany przez Ministerstwo finansów.
Oferta:
Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych
W ramach prowadzenia dla Państwa rozliczeń w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych wykonujemy następujące czynności:
Kontrolę dokumentów pod względem formalno - rachunkowym
Prowadzenie ewidencji przychodów
Prowadzenie ewidencji dla potrzeb podatku VAT
Sporządzanie i dostarczanie do Urzędu Skarbowego miesięcznych lub kwartalnych deklaracji VAT
Sporządzanie i dostarczanie do Urzędu Skarbowego rocznych zeznań PIT-28
Podatkowa książka przychodów i rozchodów
W ramach prowadzenia dla Państwa podatkowej książki przychodów i rozchodów wykonujemy następujące czynności:
Kontrola dokumentów pod względem formalno - rachunkowym
Bieżąca ewidencja operacji gospodarczych
Prowadzenie ewidencji dla potrzeb podatku VAT
Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia
Sporządzanie i dostarczanie do Urzędu Skarbowego miesięcznych lub kwartalnych deklaracji VAT
Miesięczne lub kwartalne rozliczania podatku dochodowego
Sporządzanie i dostarczanie do Urzędu Skarbowego rocznych zeznań PIT-36, PIT-36L
Sporządzanie do GUS sprawozdań statystycznych
Księgi handlowe
W ramach prowadzenia dla Państwa ksiąg handlowych wykonujemy następujące czynności:
Kontrola dokumentów pod względem formalno - rachunkowym
Bieżąca ewidencja operacji gospodarczych
Prowadzenie księgi głównej, pomocniczej, ewidencji środków trwałych i wyposażenia oraz ewidencji dla podatku VAT
Sporządzanie i dostarczanie do Urzędu Skarbowego miesięcznych lub kwartalnych deklaracji VAT
Miesięczne rozliczenia podatku dochodowego
Sporządzanie do GUS sprawozdań statystycznych
Sporządzanie bilansu z rachunkiem zysków i strat, rachunkiem przepływów pieniężnych oraz przy-gotowywanie informacji dodatkowej
Sporządzanie i dostarczanie do Urzędu Skarbowego zeznania rocznego CIT-8
Bieżąca kontrola zobowiązań i należności, wystawianie potwierdzeń sald
Na dzień rozpoczęcia działalności otwieranie ksiąg handlowych wraz z utworzeniem Zakładowego Planu Kont
Kadry i płace
W ramach świadczenia dla Państwa usług kadrowo-płacowych wykonujemy następujące czynności:
Sporządzanie list płac, rachunków do umowy zlecenia oraz o dzieło, pasek do wypłaty oraz raport RMUA na życzenie pracownika
Wyliczanie wynagrodzeń za pracę w godzinach nocnych oraz nadliczbowych
Rozliczanie urlopów, odpraw i ekwiwalentów
Naliczanie miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy od wypłat pracowników, przygotowywanie przelewów do Urzędu Skarbowego,
Naliczanie miesięcznych składek ZUS, sporządzanie deklaracji oraz przesyłanie ich w formie elek-tronicznej do ZUS-u
Przygotowywanie zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego podatników oraz pracow-ników
Sporządzanie informacji o uzyskanych przez pracowników dochodach i pobranych zaliczkach na podatek dochodowy PIT-11, PIT-8B
Sporządzanie i dostarczanie do GUS sprawozdań dotyczących danych kadrowych
Warmińsko-mazurskie, Pomorskie, Kujawsko-pomorskie
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe w GUS i to, że wskazana osoba reprezentuje tę firmę.
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Dbamy o bezpieczną realizację Twojego
zlecenia. Więcej informacji tutaj.
Powiązane produkty i usługi: Agent ubezpieczeniowy, Dotacje unijne, Kredyt, Kredyt hipoteczny, Księgowość, Prawo cywilne Iława, Remonty mieszkań Iława, Sprzątanie Iława, Sprzątanie biur Iława
dokumentacja RODO w firmie
Oferta dotyczy zarówno obsługi administracyjnej, technicznej jak i księgowej.
Certyfikat Ministrerstwa Finansów na usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych
Nazwa firmy | Iwona Tomaszewska IW-BUD Biuro Consultingowe |
Imię (pierwsze) | IWONA |
Drugie imię | ANNA |
Nazwisko | TOMASZEWSKA |
Data rozpoczęcia działalności | 2017-11-22 |
NIP | 8771335292 |
Regon | 368804288 |
Kraj | Polska |
Województwo | WARMIŃSKO-MAZURSKIE |
Powiat | iławski |
Gmina | Kisielice |
Miejscowość | Trupel |
Kod pocztowy | 14220 |
Poczta | Kisielice |
Numer nieruchomości | 27 |
IW-BUD.ITomaszewska@wp.pl |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 9 - Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 099 - Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą |
Kod i nazwa formy własności | 214 - Własność krajowych osób fizycznych |
Data wpisu do bazy REGON | 2017-11-22 |
Data powstania | 2017-11-22 |
Data rozpoczęcia działalności | 2017-11-22 |
Data wznowienia działalności | 2018-05-18 |
Kod PKD | Nazwa |
6920Z |
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE Przeważające PKD |
6621Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OCENĄ RYZYKA I SZACOWANIEM PONIESIONYCH STRAT |
7022Z | POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA |
8211Z | DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA |
8219Z | WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA |
8299Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.